понедељак, 28. март 2011.

Pozdrav!

      Pozdravljam sve koje su našli za shodno da se zadrže na trenutak i vide o čemu se  u stvari piše na ovom blogu. Pa ako stvarno nemate vremena ili želje da prelistavate stranice bloga, onda ću vam ja u par rečenica to objasniti.
      Poznato je da je regija Balkana važi za strateški bitno raskršće ili arteriju koja spaja srce Evrope sa Azijom, Bliskim istokom, pa i kopnenu vezu sa Afrikom. Iz tog razlog je uvjek bila vezana za strateške ekspanzističke interese velikih sila kroz vijekove. Nažalost, to su narodi koji žive na području Balkana i te kako osjetili, i kao da im nije bilo dovoljno stranih okupacija i okupatora, i sami su povremeno iskopavali ratne sikire.
      Iz tih razloga većina Balkanskih zemalja imaju dugu vojnu tradiciju, koja je proizašla iz konstantne potrebe da se odbrani narod i njihova imovina. Zbog toga sam ja odlučio da napravim  blog koji će napraviti poređenje među značajnijim Balkanskim armijama ( sa fokusom na armije država nastalih raspadom SFRJ ) i koji će pratiti sve novosti vezane za njih ( kupovinu nove opreme, modernizaciju, itd... ).
      Nadam se da sam uspio ukratko da objasnim suštinu ovog bloga i da će se ideja svidjeti i vama koliko je i meni.

Poz, do sledećag posta.

Нема коментара:

Постави коментар